woensdag 8 juni 2011

Review- WIC By Herome Graffiti Nail-Art

Iedereen kent vast wel het merk WIC Herome, hun hebben ook al een tijdje een stempel collectie in hun assortiment. Ik mocht de starters kit voor jullie testen.



In de starters kit zitten 3 nagellakjes op mee te stempelen, stempel en een schraper en 3 imageplates.

Er zit rood , zwart en wit in.
Wat mij meteen al op viel is dat de kwastjes zo dun zijn als een nagellak striper.
Dit heeft wel een voordeel, zo verspil je minder nagellak maar het duurt wel iets langer als je bijv. een groot plaatje moet voorzien van nagellak.

De stempel en schraper zijn zwart en rode accenten.

De imageplates B77- B41- B44

Mijn ervaring:
Deze vind ik dus niet echt fijn werken, toen ik er mee wilde stempelen had ik een plaatje voorzien van nagellak en toen ging ik met de schraper er over heen, nou dat ging dus helemaal niet... als ik de schraper er over heen haalde bleef de lak er gewoon nog zitten en er kwamen alleen wat strepen in, dus toen probeerde ik de andere kant van de schraper, misschien werkte er maar 1 kant van de schraper dacht ik maar nee die kant deed hetzelfde. helaas.
Toen ging ik het proberen met mijn konad schraper toen ging het goed tot dat ik ging stempelen op mijn nagels, op de stempel zelf kwam het figuurtje goed maar deze drukte niet af op mijn nagels, ik had de witte lak gebruikt .
Toen ging ik het proberen met de zwarte lak gelukkig ging dit wel iets beter maar hiervoor heb ik wel mijn konad stempel en schraper gebruikt, want ik wilde jullie wel een plaatje laten zien op mijn nagel.:)

Ik vind het raar waarom deze set niet goed werkte, want ik had een andere keer ook met wic herome graffiti nail art gewerkt en toen lukte het wel...

Deze starters kit kost €24,95 en kan je bestellen online: http://webshop.herome.nl/herome_online_shop








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails