zaterdag 11 juni 2011

Review- T. LeClerc

Jullie zagen deze make-up al voorbij komen bij de winactie .
In dit artikel review ik voor jullie de make-up van het merk T. LeClerc die jullie kunnen winnen bij de winactie, je kan nog meedoen t/m morgen.

Het uiterlijk van de doosjes zien er al super mooi uit met roze en zilver.

Het uiterlijk van de producten zien er ook mooi uit, zilver met zilveren tekst.

Lipstick:
De lipstick is bruin met kleine glittertjes erin. Het is nr. 27 Charnel

Swatch:
Het is mooi nude kleurtje, hij brengt goed aan en glijdt over de huid heen
De lipstick ruikt niet raar, het ruikt naar niks.

De mascara:

De mascara heeft een normaal borsteltje, en bevat haast geen klontjes.

Zonder mascara:

Met mascara:

Zoals je ziet veel verschil!
Ik vind het resultaat erg mooi, en dit is nu mijn favoriete mascara geworden!
Hij geeft mijn wimpers goed lengte en maakt ze goed zwart.

De oogschaduw:
De kleur is zilver , metallic, glinsterend zilver. Het is nr. 117 Rêve d'Argent

Swatch:
De oogschaduw bevat goed pigment, en de zilveren kleur vind ik erg mooi!.

Dus zijn jullie net zo enthousiast over deze producten zoals als ik?
Doe dan mee met de winactie!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails