donderdag 30 juni 2011

Review- Ora-brush

Jullie hebben vast wel op andere blogs gelezen over de ora-brush? De ora-brush is een reiniger voor je tong.

Uit onderzoek is gebleken dat 90% van slechte adem afkomstig is van bacteriën die op je tong zitten.
Eén op de vier mensen heeft last van een slechte adem. Dit is natuurlijk vervelend voor jezelf, maar
ook voor mensen uit je omgeving. Het is slecht voor je zelfvertrouwen.





Zelf heb ik nooit echt last van een slechte adem, ja in de ochtend natuurlijk maar verder niet vaak.

Het borsteltje is erg zacht en de haren staan warrig door elkaar heen.

  

Toen ik deze ontving heb ik hem natuurlijk een tijdje getest, en dit is mijn ervaring ermee:

Het borsteltje is inderdaad erg zacht zoals ik al schreef, en het voelt niet raar aan op je tong, het kietelt een beetje.

Het klinkt misschien vies maar iedereen heeft het, het gele kleurtje achteraan op je tong, dat zorgt voor de slechte adem, de bacteriën. 
Met de Ora-brush kun je deze weghalen , maar bij mij ging dat niet zo heel goed ik moest al gauw kokhalzen... daar heb ik vaak last van ook bij de tandarts.
Dus het lukte me niet echt om helemaal achteraan te komen , maar het is wel gelukt om wat minder ver de bacteriën weg te halen.

Van dat ik nu geen slechte adem meer heb weet ik niet want ik had daar nooit echt last van maar ik merk wel dat het iets frisser in mijn mond is.

De Ora-Brush is te bestellen via: http://orabrushstore.nl/ voor € 8,99 (exclusief €2,- verzendkosten).




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails