donderdag 23 juni 2011

Oude Notd's

Toen ik al mijn foto's op mijn camera een het bekijken was, ik heb nog geen 1 foto verwijdert sinds dat ik begonnen was met foto's nemen voor mijn blog, dus bijna zo'n 2 jaar heb ik geen foto's verwijdert op mijn camera.

Ik zag toen wel wat leuke notd's en ook veel foto's met zulke lange nagels, ik dacht echt van wow, hoe kon ik toen zulke lange nagels hebben....
En daaruit kwam eindelijk de inspiratie voor dit artikel, in dit artikel laat ik wat foto's zien van oude notd's.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Enjoy!

 
Deze vond ik erg leuk met zebraprint met mint kleur.


 
Geen idee wat dit voor moest stellen...
Gesponst met konad

 
Mooi paars kleurtje met leuke stippen
 
Hier had ik een moonicure gemaakt.
Roze met pailetten.

 
Gradient nails
 
Bij deze foto was dat, dat ik echt dacht ; wow wat zijn mijn nagels hier lang!
Hieronder ook nog wat foto's die bij deze notd hoorde:
:O scheve duimnagel...

Leuk met panterprint en ingekleurd met paarse stipjes
En dan als laatste:
 
Claire's mood polish! ook weer met lange nagels.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails