maandag 27 juni 2011

Nyx Jumbo Pencils

Toen ik op ebay 2 NYX glitter mania's had gekocht had ik ook nog 3 Jumpo eye pencils besteld (ook nog 4 pearl mania's , die komen later in een artikel).


Ik heb besteld:
- Slate
- Pots en Pans
- Pure Gold.
Zelf had ik nog maar 1 Jumbo Eye Pencil van NYX namelijk Milk, en deze bavalt me prima, Milk gebruik ik als oogschaduw basis. En toen zocht ik ebay er naar en zag ik dat ze naar goedkoper waren dan in Nederland dus besteld ik er 3.:

Slate - Pots en Pans - Pure Gold.

Swatches:

Zoals je ziet zijn ze erg goed gepigmenteerd, en deze ga ik ook gebruiken voor als oogschaduw basis.


Ik heb ze gekocht bij de verkoper: AngelsBeautyBag en voor deze 3 betaald ik € 8,55 inclusief verzendkosten. Dat is €2,85 per stuk.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails