zondag 12 juni 2011

Max Factor Eye Effects collection


De nieuwe aanwinst van Max Factor's Effect lijn is de Eye Effects Collection, een collectie kleurrijke oogproducten waarmee je eenvoudig een professionele make-up look kan creëren. De collectie bestaat uit de False Lash Effect Fusion mascara, Liquid Effect Pencil in vijf kleuren en twee nieuwe kleuren Smoky Eye Effect Eyeshadow. Max Factor's make-up artist Marie Sophie: "De False Lash Effect mascara die we vorig jaar lanceerden, is een geweldig succes; winnaar van de Drogisterij Award en de Kruidvat Publieksprijs. Nu lanceren we de nieuwe Fusion mascara die naast volume óók lengte geeft aan je wimpers. Met deze drie nieuwe essentials ben je je eigen make-up artist en kun je allerlei trendy looks maken die je een kleurrijke en krachtige oogopslag geven."

False Lash Effect Fusion mascara
Deze nieuwe mascara van Max Factor zorgt zowel voor lange als volle wimpers. De grote borstel van False Lash Effect is namelijk gecombineerd met de lengte formule van de Lash Extension mascara. Deze formule bevat nylonvezels, waar ook echte lash extensions van gemaakt worden en zo is er een product gecreëerd dat de wimpers verlengt én van volume voorziet, van de wimperaanzet tot in de puntjes. Dé mascara voor een 100% glamourlook. Global Creative Design Director voor Max Factor, Pat Mc Grath zegt: "Mijn backstage tip om wimpers maximaal effect te geven was tot nu toe altijd eerst een volume mascara gebruiken en daar overheen een verlengende mascara aanbrengen. Met de False Lash Effect Fusion mascara in Black is dat niet meer nodig, een echte beauty musthave."

Het uiterlijk ziet er leuk uit, het is een dikke huls , en het is een paars/blauwe kleur met zilveren letters.

Het borsteltje:
Het borsteltje is vrij groot en van plastic, echt zo'n groot borsteltje heb ik nog nooit meegewerkt dus ik was wel benieuwd!

Zonder mascara:


Met mascara:

De mascara geeft mijn wimpers wel lengte maar niet echt volle wimpers, maar vind dat ik niet echt een false lash effect heb eigenlijk...

Maar de mascara vind ik zeker niet slecht , het geeft mijn wimpers wel lengte.

Deze mascara kost € 17,99

Nieuwe kleuren Smoky Eye Effect Eyeshadow
De vorig jaar geïntroduceerde Smoky Eye Effect Eyeshadow is als beste make-up product van 2010 gekozen en daarmee winnaar van de Astir Beauty Award 2010. Met de lancering van de twee nieuwe kleuren Tempest Blue en Pink Plume kun je nu elke catwalk look creëren die je maar wilt. Met deze all-in-one tool voorzien van speciaal vormgegeven applicator wordt in twee stappen de bekende smokey eye gecreëerd. Met de ronde kant van de applicator wordt een lichte kleur aangebracht op het gehele ooglid, met de kegelvormige applicator wordt de donkere kleur met schaduwaccenten aangebracht op de arcadeboog en tegen de wimperrand. 


Ik heb deze in de blauwe variant genaams Tempest Blue

Swatch:

Zo bevatten ze goed pigment maar ik heb ze natuurlijk ook even op mijn oog geprobeerd..:

Oei, dit ziet er niet goed uit hé?
Ik heb zoals het moest, de lichtere kleur aangebracht op mijn ooglid en toen de donkere kleur aangebracht in mijn arcadeboog en bij mijn wimperrand.

De donkere kleur bracht wel goed aan in mijn arcadeboog maar bij mijn wimperrand wat minder helaas, en toen het zat ging het meteen al creasen helaas...

Deze kost € 13,99

Liquid Effect Pencil
De Liquid Effect Pencil is de moderne versie van de eyeliner die de eenvoudige applicatie van een oogpotlood met het lang houdende effect van een vloeibare eyeliner combineert. De kleuren Lilac Flame, Black Fire, Silver Spark, Brown Blaze en Violet Voltage zijn goed te combineren met de nieuwe en bestaande Smoky Eye Effect Eyeshadow kleuren. Met het gummetje aan het uiteinde van de eyeliner kun je de lijntjes vervagen. Dit levert een enorme hoeveelheid verschillende looks op, van simpel maar effectief tot edgy en extreem. Voor een superstrak lijntje kun je de eyeliner zelf slijpen.


Ik heb ze in de kleuren:
Brown Blaze en Silver Spark.

De eerste lijnen van de kleuren zijn zo aangebracht en de tweede lijnen zijn uitgeveegd.

Ik vind voordal Silver Spark erg mooi, deze bevat mooie glittertjes, maar het nut van dat het uit geveegd kan worden, vind ik niet echt nodig, ik vind ze persoonlijker mooier zonder dat je het uitveegt.

Deze kosten € 10,99 p/st.

De False Lash Effect Fusion mascara in Black is vanaf 1 juni verkrijgbaar. 
De Liquid Effect Pencil is vanaf 1 juli verkrijgbaar , samen met de nieuwe kleuren Smoky Eye Effect Eyeshadow.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails