donderdag 9 juni 2011

The Heel Condoms

Jullie hebben ze vast wel op andere beautyblogs voor bij zien komen?
Namelijk de Heel Condoms, dat zijn een soort hoesje dat je over je hak schuift.

Ik heb the heel condom in blue-pearl, deze is baby blauw met grote parels.

Ze zitten in een hoesje en dat is ook wel makkelijk om ze zin te bewaren.
Bij deze variant moet je ze van voren strikken.

Er zitten grote parels op.

Als je deze op je hak schuift moet je wel op passen want het stofje is erg dun, want je hak is meestal wat stroef aan de onderkant waar je op loopt.

Helaas heb ik geen foto van dat ik ze om mijn hak heb want ze passen op die van mij helaas niet, terwijl er staat dat ze om elke hak passen.
Ik heb een pump die een te kleine hak heeft, ik heb een pump die al een strik op de achterkant heeft dus daar past het niet over heen en ik heb enkel laarsjes met een hak maar dat past het ook niet om heen omdat het een enkel laarsje is.

Maar als je ze om je hakken heb dan ziet het er zo uit^

Je kan ze bestellen bij : TheHeelCondoms
En dit paar kosten $30,-




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails