maandag 6 juni 2011

Favo Deo: Fa Nutri Skin Deodorant

Jullie hebben vast ook wel een favoriete deodorant? Ik zelf heb liever een spuit maar sommige zullen liever een roller of een stick gebruiken.

Mijn favoriete deodorant is de Fa Nutri Skin.

Het uiterlijk ziet er leuk vrolijk uit met die paarse accenten.

Wat Fa over de deodorant zegt:
48h ultra deo bescherming.
Unieke formule met 7 voedende ingrediƫnten voor een onweerstaanbare zachte huid en droog gevoel.
Vrouwelijk en fris parfum - De huidverdraagzaamheid is dermatologisch bewezen.


Mijn mening erover:
De geur van de deo is erg lekker, vooral fris.
Als ik de deo op spuit prikt het niet, wat ik wel is heb bij andere. 

De geur blijft lang hangen en je blijft lang fris ruiken i.p.v naar zweet. Helaas gaat deze deo zweet plekken niet tegen maar dat heb ik bij geen deo helaas. 

Dit is mijn favoriete deo omdat de geur gewoon lekker is en laat ook geen witte strepen achter.

Hebben jullie een favoriete deo?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails