woensdag 1 juni 2011

Essence My Skin Caring Cleansing Wipes

De Essence My Skin lijn is jullie vast niet ontgaan op bijna elke blog is er wel wat over te lezen.
Ook ik ga weer een artikel aan de my skin lijn van Essence wijden. 

Ik ga het vandaag hebben over de Caring Cleansing Wipes.

Van deze geurlijn Granaatappel en bamboe zagen jullie al eerder een review namelijk van de gezichts creme.

Deze geurlijn vind ik persoonlijk een van de lekkerste.


In de avond voor dat ik ging slapen ging ik deze doekjes gebruiken om mijn make-up eraf te halen.
Zoals ik al eerder beschreef vind ik de geur erg lekker en deze geur ruik je ook goed.
Het doekje haalt mijn make-up er goed af en gelukkig hoefde ik niet te boenen. Het doekje voelt goed aan op de huid en verfrist ook. 
De lekkere geur blijft ook nog een tijdje op de huid zitten.

Nadat ik klaar ben met mijn gezichts make-up voelt mijn huid lekker aan, niet plakkerig.

In het pakje zitten 25 doekje en ze bevatten geen alcohol.

De Caring Cleansing Wipes zijn gezicht voor elk huidtype.

Als dit pakje op is ga ik zeker nog zo'n pakje kopen, de doekjes zijn gewoon erg handig ook als je bijv. gaat logeren of gewoon even snel maar toch goed je make-up eraf wilt halen.

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten want ze kosten maar €1,49


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails