dinsdag 14 juni 2011

Essence Holografics

Essence kwam in Juni uit met een Holografische lijn volgens hun, maar zoals velen al hebben gezien is het dus totaal niet holografisch, erg jammer:(
Maar toch heb ik bijna de hele collectie gekocht:

Hologrphic Eyeshadow:

Swatches:

Onderaand zie je ook de swatch van de eyeliner.

Ik vind het effect van de oogscaduwen wel leuk, het is creme oogschaduw met een poeder effect.

Lipgloss:
Ik heb 2 glossjes gekocht, er waren 3 soorten maar deze 2 vond ik het mooist.

Swatch:
Niet echt speciale kleurtjes , maar beide bevatten wel mooie glittertjes.

Body Olie:
Deze zit in een mooie glazen fles. Dat is zeker een mooi pluspunt.!


Swatch:

Uitgeveegd:
Zoals je ziet zie je nog kleine glittertjes, gelukkig erg weinig en niet dat je lijkt op een glitterbol.

De nagellakjes:
Helaas zijn er in NL maar 3 nagellakjes te verkrijgen...

Swatches:
De paarse en de witte 3 laagjes en de blauwe 2 laagjes.

Deze lakjes vind ik erg mooi, de witte is ook erg mooi over een andere goed dekkende kleur heen.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails