dinsdag 7 juni 2011

China Glaze Metallic Crack

Jullie zagen al een paar dagen geleden een preview van de nieuwe crack nagellak van China Glaze.
Ze komen met 6 nieuwe metallic kleuren.
Ik mocht ze voor jullie swatches.


Kijk mee naar de foto's:


De kleuren zien er erg mooi uit, ik heb zelf nog nooit deze kleuren in crack nagellak gezien! Leuk dat China Glaze er mee komt!


Platinum Pieces - Oxidized Aqua

Cracked Medaillon - Latticed Lilac

Tarnished Gold - Haute Metal

De swatches:


Het is dezelfde volgorde als hierboven.

Wow wat mooi! echt ze zijn heel erg metallic met veel shimmer, ze kraken goed, als je lakt kraken ze meteen al. Ze lakken ook fijn, als je zo de kleurtjes ziet in de flesjes dacht ik dat het eerst gewone nagellak was hihi ;) Ik verwachte niet dat de kleuren zou mooi zouden zijn.

Mijn favorieten zijn:
- Oxidized Aqua
-  Haute Metal

Maar ze zijn allemaal zo mooi ♥!
Ik ben erg blij met deze lakjes en er komt zo ie zo nog een paar notd's met deze crack nagellak! Waar zouden jullie als eerste een notd mee willen zien? en welke kleuren combinatie?

De China Glaze Metallic Crack nagellakjes zijn ong. eind juni/midden juli te verkrijgen bij www.nailpolishfashion.nl




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails