vrijdag 17 juni 2011

Catrice Absolute Eye Colour 020 Go Green - Take Me!

Deze quattro oogschaduwen van Catrice zijn goed gepigmenteerd en toen een tijdje geleden er 50% korting was op alle make-up had ik nog 2 versie's gekocht, ik vind ze erg makkelijk voor de camping, de kleuren passen goed bij elkaar dus je kan een look maken met 1 paletje, erg handig!


In dit artikel swatch ik 020 Go Green - Take Me!
In dit paletje zitten 4 kleuren:
- een witte met shimmer, perfect als highlighter.
- een licht blauwe kleur voor aan de binnenkant van je ooghoek.
- een blauw/grijze metallic kleur die kan je gebruiken voor aan de buitenkant van je ooghoek.
- en de donker blauwe kleur kan je gebruiken voor in je crease.

Swatch:
Zoals je ziet zijn deze kleurtjes ook weer goed gepigmenteerd, ik denk met een basis eronder dat ze dan nog mooier worden.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails