zondag 22 mei 2011

TEEEZ Silk Fantasy Eyeshadow

Vandaag review ik voor jullie 2 mono oogschaduwen van het merk Teeez uit de Hypnoteeezed collectie die in mei te verkrijgen is.

Lees verder voor meer product foto's en swatches.
Ik zelf had nog helemaal geen oogschaduw van het merk Teeez dus ik was erg benieuwd hoe de kwaliteit en de pigmentatie zou wezen.

Het uiterlijk van deze collectie ziet er super mooi uit heel vrolijk en ik houd van deze verpakking! Super!

Op de achterkant staat de kleurnaam en het kleur nummer.

Free 09 - Smooth 11

Benieuwd naar de swatches?
Ik heb ze natuurlijk gemaakt voor jullie:

Hier zie je dat ze erg veel kleur af geven op je vingers want dit is maar 1 veegje.

De bovenste rij is zonder basis en de onderste rij is met NYX milk als basis.
Zoals je ziet geeft het ook goed kleur af, erg mooi!

Het zijn nogal kleuren aan de felle kant en veel van jullie zullen denken hoe ga ik dit gebruiken?
Daarom heb ik voor jullie 2 verschillende ooglooks gemaakt hoe je deze 2 kleuren kunt gebruiken.

Ooglook 1:



Hier heb ik de roze kleur op mijn ooglid aangebracht en de groene kleur in mijn crease geblend.

Ooglook 2:

Hier heb ik de groene kleur aangebracht op het ooglid en  de roze kleur gebruikt als eyeliner.

De Silk Fantasy Eyeshadows zijn in 8 verschillende kleuren te verkrijgen en kost €4,79 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails