donderdag 12 mei 2011

Tea Tree producten

Vandaag review ik voor jullie 4 producten van de webshop: http://www.teatreeproducten.nl/.
Hun verkopen natuurlijke en Dierproefvrije Tea Tree Oil Huid/Gezicht en Lichaamsverzorging Complete verzorging.

v.l.n.r: lotion, hand en face wash, bodymilk en de cleansing milk.


De lotion:
Een lotion verwijdert de laatste restjes van je gezichtsmake-up en verfrist je huid. Deze lotion doet dat ook goed.
De geur van de lotion vind ik wat minder, eigenlijk al deze producten hebben een mindere geur. De geur vind ik erg dof en ruikt naar thee (daarom heet het ook tea tree producten, logisch).
Maar zelf lust ik geen thee dus deze geur bevalt mij ook niet. Maar voor degene die een echte thee leut zijn die vinden dit vast lekker.
De lotion kan je gebruiken na de cleansing milk en dan voelt je huid vergrist aan en al je make-up is er goed af.

De full size van 200ML kost €12,25

De Hand and face wash:
Deze kan je gebruiken op het gezicht en op de handen. Het is een reinigend en desinfecterend product.
Net heb ik het op mijn handen gedaan en goed ingemasseert en dan afgespoeld met water, mijn handen voelen erg zacht aan, gelukkig (voor mij dan) gaat de geur van de thee snel van je handen af. Maar je handen blijven wel lang zacht.
Je kan deze ook evt. als douche gel gebruiken.

De full size van 250 ML kost € 10,30

De bodymilk:
De bodymilk is een erg zachte creme en je hebt maar een beetje nodig. De bodymilk smeert goed uit voelt niet vettig aan op de huid.
De bodymilk maakt mijn huid zacht en voelt prettig aan.

De full size kost € 15,95 voor 200 ML.

De Cleansing Milk:
Deze gebruik je als eerste als je je make-up er af gaat halen. Deze haalt de meeste make-up weg.
De milk voelt goed aan op mijn huid.
Je hebt maar een klein beetje nodig.

De full size kost € 12,75 voor 200 ML.

Al mdeze producten zijn te verkrijgen via:



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails