woensdag 4 mei 2011

Pupa nail art kit (roze) + filmpje

Een tijdje geleden liet ik het al weten dat Pupa met meer kleurtjes crack nagellak komt.
Ik heb de roze versie (white pop pink)gekregen om te reviewen voor jullie.

In dit artikel laat ik foto's zien van de lakjes en swatches. En ik heb ook een filmpje gemaakt voor jullie (helaas niet echt duidelijk.)

Zoals we gewend zijn van de pupa nail art kits zitten ze beide in een doosje, en zie je aan de buitenkant welke kleur erin zit.

Lees verder voor meer foto's en het filmpje



Op de achterkant staat hoe het werkt.
Maar je kan beter 2 laagjes wit opbrengen want als je 1 laagje doet dan kan de witte nagellak weg gaan als je de roze crack erover heen doet.

De flesjes zien er leuk uit, met een witte dop en met pupa erop.

De flesjes bevatten 5 ML.

Het filmpje, hierin doe ik de pupa nagellakjes op mijn nagels:


Helaas is het filmpje niet echt duidelijk.

Het eindresultaat:



De lakjes lakker erg fijn beide en ik vind het eind resultaat erg mooi!


De pupa nail art kit was verkrijgbaar vanaf half april. En is n 4 verschillende kleuren te krijgen voor €12,50




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails