zaterdag 21 mei 2011

Pupa air de fio eau de toilette Air 2

Vorige week werd er een hele grote doos afgeleverd, in het begin wist ik echt niet wat het zou wezen dus met alle interesse begon ik de doos uit te pakken.  En wat ik doen uit de doos haalde, echt wow zo iets moois ik was echt verbaasd en blij! Hiernaast zien jullie al de foto van de doos dus jullie kunnen daaraan vast wel zien wat erin zit, Nee nog niet? Nou dan zal ik dat je dat nu laten weten! Er zat namelijk een Air de Fio eu te toilette in van het merk Pupa, je weet wel dat grote luchtje met die leuke bloem erop!
Lees verder voor meer foto's en informatie.

Dit was niet echt een mooie achtergrond voor een foto maar waar ik normaal mijn foto's maak , paste deze natuurlijk niet in/op!
Ik heb is voor de gein opgemeten hoe hoog deze wel niet is en raad eens? 31 cm! best hoog dus.

“De fles is geïnspireerd door de natuur en vertelt het verhaal van een druppel regen gedragen door de wind.''

Oké we gaan het niet meer over de hoogte hebben maar we gaan naar de leuke details van het luchtje.

Het luchtje heeft namelijk een super leuke bloem boven op zitten, dit vind ik echt zo speciaal alleen al als ik het uiterlijk zie zou ik het luchtje al gaan kopen, alleen ik moet nog even een leuke plaats bedenken waar ik hem ga neer zetten..


Ik heb geur nr. 2.

De geur ruikt erg lekker en is ook goed aanwezig het ruikt een beetje fris, zoetig, bloemig. De geur blijft de hele dag goed zitten.

De Pupa Air de Fio eau de toilette zijn er in totaal in 6 varianten te verkrijgen
eau de toilette nr 1.: aromatisch, poedergeur, bloemen, musk

eau de toilette nr. 2.: fruitig, bloemen, orientaal, kruidig, musk
eau de toilette nr. 3.: bloemen, elegant, citrusgeur, hout, musk
eau de toilette nr. 4.: sensueel, bloemen, orientaal, chypre, musk
eau de toilette nr. 5.: citrus, fruitig, bloemig, poedergeur, hout
eau de toilette nr. 6.: groen fruit, bloemen, weelderig, amber, musk

De geuren zijn te verkrijgen via http://www.pupawinkel.nl/ of bij een verkooppunt bij jou in de buurt (hier kan je de verkooppunten zien)

De geuren zijn te verkrijgen voor € 29,-





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails