donderdag 19 mei 2011

Mardy's Nail & Make-up Shop

Jullie hebben het misschien al gehoord of niet? Maar mijn moeder en ik gaan samen een winkel openen in Loosdrecht!! Super leuk toch?
We gaan gewoon dezelfde dingen verkopen als nu via de webshop maar dan veel en veel uitgebreider. Zoals meer sieraden, meer kleurtjes nagellakjes, en meer dingen voor acryl nagels. De webshop blijft ook nog bestaan omdat we ook veel klanten hebben uit Friesland enzo dus die kunnen dan niet langs komen in de winkel.

De exacte openings datum weten we nog niet want het is nu nog wachten op de producten , want vanbinnen is het al bijna klaar.

Zo ziet het pand er uit:

Er stond toen deze foto was genomen nog Job op want dat bedrijf zat hiervoor in.
Het pand zelf is echt heel groot en op een hoek zoals jullie zien. De kleuren vanbinnen waren al goed namelijk Taupe/leve kleur op de muren en antraciet vloer bedekking.

Als ik meer weet qua datum enzo dan horen jullie het natuurlijk nog van mij.

En ik kan vast verklappen dat we ook een avond gaan organiseren voor beautybloggers, dus woon jij dichtbij Loosdrecht en lijkt jou het leuk om dan langs te komen? laat het hier weten in een reactie en dan zullen we je tegen die tijd een uitnodiging sturen ;)

Zo wat vinden jullie ervan?

Morgen komt er weer een gewoon artikel online.

P.s. misschien weten jullie nog een nagelstyliste? want wij zoeken er nog 1 voor n de winkel. Misschien ben jij zelf nagelstyliste of ken je iemand?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails