maandag 30 mei 2011

Mac Surf Baby SkinSheen Bronzer Stick

Het cosmetica merk MAC heeft 2 weken geleden een nieuwe Limited Edition uitgebracht genaamd 'Surf Baby.'

Deze collectie bevat leuke artikelen met een heel leuk uiterlijk, het uiterlijk past ook goed bij de naam en bij de zomer.

Dit is de gehele collectie:


In dit artikel review ik de SkinSheen Bronzer Stick in de kleur Tan-Tint.


Lees verder voor meer informatie en product foto's.


Het uiterlijk van de bronzer stick ziet er mooi zomers uit, met de kleuren geel, rood, wit en grijs. En bij het logo MAC zit er een leuk rood bloemetje.

De skinsheen bronzer stick bevat 14g.


De kleur is matt bruin dus zonder shimmer/glitter, wat ik persoonlijk wel jammer vind ik vind in een bronzer een glimmertje altijd wel leuk.
Maar er zijn 3 verschillende kleuren en Serena had er ook 1 gereviewed en die van haar bevat wel shimmer.

Zoals je wel ziet is de bronzer stick erg creamy maar dat is juist fijn want dan kan je de bronzer stick goed blenden of vervagen.

Op deze foto hem ik het vervaagd  en zoals je ziet dat je maar een klein beetje nodig hebt voor een oppervlakte, zeker als je een lichtere huid hebt zoals ik.

Ik was eigenlijk wel bang dat deze wel te donker voor mij zou zijn maar gelukkig viel dat best mee, als je gewoon een klein beetje doet en goed uit smeert kan je de kleur best voor een lichtere huid.


Nu ik de foto terug zie had de kleur nog wel iets lichter gekund , dus de volgende keer iets minder gebruiken!

Voor de SkinSheen bronzer stick betaal je €33,- en is in 3 verschillende kleuren te verkrijgen.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails