zondag 8 mei 2011

Essence Sun Club Glamour to go eyeshadow palette 01

Vandaag swatch ik voor jullie het Essence Sun Club Glamour to go eyeshadow palette 01 south beach , die ik met de 50% korting actie gekocht had bij de kruidvat.

Het uiterlijk ziet er leuk uit, gewoon simpel en doorzichtig waardoor je gemakkelijk de kleurtjes kunt zien.
Er zit ook een applicator bij met 2 kanten.

De kleurtjes vind ik erg mooi, ook mooi voor in de zomer!

Benieuwd naar de swatches? Lees dan gauw verder.

De swatches:

Dat had ik echt niet verwacht! het pigment is echt heel goed, vooral die donker bruine bevat erg veel pigment.  De blauwe en de mint groene kleurtjes vind ik erg mooi.

Ik ga gauw met dit paletje een ooglook maken, is kijken of dan de pigmentatie ook zo goed is .




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails