dinsdag 24 mei 2011

Demake-up oogmake-up reiniger

En ja hoor daar hebben we het volgende Demake-up product weer! Haha ik en andere 99 bloggers hebben het gehad dus je komt het vast vaak tegen.
Vandaag review ik voor jullie de oogmake-up reiniger.

Lees verder voor meer informatie en foto's.
Deze oogmake-up reiniger is tegen donkere kringen en wallen.

Er zitten 30 watjes met lotion in.


Mijn mening:

Het watje voelt dik aan , maar ruikt een beetje apart ik zou het zelf niet kunnen thuis brengen wat het is, maar de geur is niet heel erg overheersend o.i.d.
De watjes halen mijn make-up er goed af en ik hoef niet te boenen het is er zo was, zelf verwijdert het watje waterproof mascara.
Het watje voelt verkoelend aan op mijn ogen.

Maar of het werkt tegen wallen en donkere kringen dat weet ik niet want ik zelf heb daar eigenlijk nooit last van, dus helaas kon ik dat niet voor jullie testen.

De oogmake-up reiniger pads tegen wallen en donkere kringen kost  € 3.99



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails