donderdag 5 mei 2011

Catrice 030 OMG I Want That! + ooglook


In Duitsland kocht ik ook dit oogschaduw paletje van Catrice met 4 kleurtjes genaamd OMG I Want That! Ze hadden in Duitsland nog maar 2 kleurtjes liggen en deze sprak mij het meeste aan.


Benieuwd naar de swatches + de ooglook?
Lees dan snel verder
De swatches:
Deze zijn droog aangebracht en zonder basis, zoals je ziet bevat deze goed pigment,
Ze zijn wel wat korrelig maar niet heel erg.

Ik heb er ook een ooglook meegemaakt, en dit is het geworden:



Ik heb alle 4 de kleuren gebruikt.

Hieronder heb ik de kleuren even omcirkeld: (let niet op mijn tekenkunsten ;))

Ik heb de lichtste kleur in mijn ooghoek en als highlighter gebruikt.
De grijze kleur heb ik in het begin van de ooghoek, naast de lichtste kleur gedaan.
Dan de goud/bruine kleur in het midden van mijn ooglid gedaan.
De donkerste kleur heb ik in mijn crease/arcadeboog aagebracht.

Wat vinden jullie van mijn ooglook?


Dit palette kost €4,49


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails