zondag 3 april 2011

Sans Online bestelling binnen

Ik had een tijdje geleden besteld via http://www.sans-online.nl/
De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.
In dit artikel laat ik mijn bestelling zien.

Ik heb 2 dingen besteld:

Bolera van de Only:

Gevlochten details:

De achterkant:

Hier draag ik de bolero:


Deze vond ik echt super mooi, en deze moest ik ook echt in mijn winkemandje doen.
De bolero heeft vleermuis mouwen en een leuke afwerking.
De prijs van deze bolero is €24,95, en deze is er nog in 2 andere kleuren te verkrijgen.
Klik hier om naar de bolero toe te gaan.

Dan het 2e artikel, een trui van de Vila.:

De trui is een lang model en heeft een leuke kraag.



Deze trui was in de aanbieding voor €24,95, de normale prijs was €49,95.


Zelf ben ik erg blij met mijn 2 nieuwe kleding stukken, en gelukkig waren de maten ook goed. Ik had van beide L genomen. Want deze maten vallen altijd klein.


Bezorging:

TNT-post


Gratis Verzending (boven €10,- NL)

Voor 16:00 besteld, morgen in huis.

Niet goed geld terug.

Betalingsmogelijkheden:

iDeal


Overboeking

Master Card

Visa Card




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails