woensdag 13 april 2011

Rituals Lipgloss en Foaming shower gel

Iedereen kent vast wel producten van de Rituals?
Zo niet, dat komt dan mooi uit want vandaag review ik voor jullie 2 producten van de Rituals namelijk een lipgloss en de bekende foaming shower gel sensation.



Aller eerst de faoming shower gel sensation. Deze heb ik uit de Relaxing rituals, uit de Sakura lijn. en is een onderdeel van de tao lijn.  De tao lijn komt uit China en deze lijn draait erom om je yin en yang in balans te brengen. Deze geurlijn bestaat uit rijstmelk en kersenbloesem. De tao en Sakura lijn zijn uit de groene geurlijn en dat zijn de wat zachtere geuren.

De foaming gel zit in een huls en heeft een pompje.

Het uiterlijk ziet er leuk uit, zo kan je goed zien uit welke lijn deze komt.

Mijn mening:
De douche sensations hebben een vernieuwde pomp omdat de oude wel is kapot konden gaan ,deze pomp zelf is beter.
Deze douche sensation ruikt erg lekker, niet te heftig, mar precies goed. Eerst is het een gel en als je het dan tussen je handen wrijft wordt het schuim, ik vind het erg lekker om met schuim te douchen, toen ik met deze had gedouched was ik er echt aan verslaafd en heb er nog 1 gekocht toen ik stage aan het lopen was.

De geur ruik je ook goed als je het aanbrengt helaas verdwijnt de geur wel van je huid.

Ik gebruik deze nu in combinatie met de Sakura scrub en de magic touch body creme.

Alle douche sensations kosten €7,90 p/st.

Dan het laatste product namelijk de lipgloss:

De lipgloss zit in een doorzichtige huls met een zwarte dop, en met zwarte letters staat er Rituals op.

Ik heb de lipgloss in de kleur Satin Rose, dat is een roze kleur met roze en gouden glitters.

Op deze foto zie je de kleur het beste.

Swatch:
Helaas als je de kleur op heb zie je alleen maar een doorzichtige glans en zie je helaas niet veel terug van de glitters.
De lipgloss plakt best wel, maar daar door blijft deze wel lang zitten.
De lipgloss ruikt goed.

Deze lipgloss kost €12,90

Deze producten zijn te verkrijgen via de webshop: http://www.rituals.nl/ en in een rituals winkel.

P.S. mijn stage bij de rituals gaat goed, ik vind het erg leuk om te doen en het zijn erg leuke en fijne producten, ook is het er slecht voor mijn portemonnee om daar stage te lopen, telkens zie je weer leuke dingen en dan wil je dat weer hebben. Tot nu toe heb ik een handcreme, handscrub, crease oogschaduw kwast, sakura scrub, zensation douche sensation en de magic touch body creme gekocht ;)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails