dinsdag 26 april 2011

Review- Catrice/Essence

Vandaag review ik voor jullie 3 dingen uit het vernieuwde Catrice en Essence assortiment.



Eerst het Catrice Kajal Designer in de kleur 140 Rock the red carpet.

Het uiterlijk is zoals we gewend zijn, maar er zijn alleen in het vernieuwde assortiment nieuwe kleurtjes toegevoegd o.a deze kleur.

Het potlood is goed zacht, dat werkt voor mij zelf altijd fijn voor op je oogleden.
De kleur is rood/roze met zilveren glittertjes.
Gelukkig voel je de glittertjes niet.

Swatch:

Boven heb ik het lijntje vervaagd met het bijbehorende sponsje.

Je ziet helaas niet veel terug van de zilveren glittertjes, en op deze foto lijkt de kleur wel een beetje framboos achtig.

De prijs van dit product is €2,49

Catrice Lipstick 110 Shy Flamingo
Het uiterlijk van de lipstick ziet er goed en mooi uit. Ik vind het ook een leuk detail dat er Catrice in de lipstick staat.

De swatch:

De kleur is een beetje oranje/roze/peach en in het echt zie je ook nog heel veel multi glittertjes er in.
De lipstick is zacht dus smeert erg goed en lekker over je lippen heen.

De geur is goed, vraag me niet hoe het ruikt:)

Ik heb helaas geen lip swatch omdat mijn lippen er op dit moment niet uit zien door de velletjes.

De prijs van de lipstick is €3,99


Essence Quattro eyeshadow 01 xoxo
Dit paletje zat ook in mijn Essence/Catrice review pakketje, zelf had ik al meerdere quattro oogschaduw paletjes, maar deze is nieuw in het assortiment dus was er wel benieuwd na.
De kleuren vind ik er mooi uit zien en passen goed bij elkaar om alleen met dit paletje een look te maken.

De swatches:
De kleurtjes zijn met mijn vingers aangebracht op een droge huid zonder basis.

De pigmentatie is niet heel goed maar gewoon oké zeker voor de prijs van €2,99.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails