woensdag 27 april 2011

P2 Color Fusion eye palette

Ik ben een tijdje geleden in Duitsland wezen shoppen en in apart artikelen laat ik de producten+swatches zien.

Vandaag in dit artikel laat ik het P2 Color Fusion eye palette in de kleur 040 Think about turquoise! zien.

Het palette vond ik er erg mooi uit zien qua uiterlijk, dus toen heb ik deze kleuren combinatie gekocht.
Ze hadden in totaal 4 kleurtjes:




Benieuwd naar de swatches?

Lees dan gauw verder!
De swatches:
Wow dacht ik nu ik het weer terug zie, de kleurtjes zijn erg mooi vooral de laatste 3.
Dit palette is erg goed gepigmenteerd en ben er erg blij mee dat ik dit palette gekocht heb, en als ik weer in Duitsland ben ga ik zeker nog de andere kleurtjes kopen.

Dit palette kost €3,99

Ik vind het echt zo jammer dat P2 niet in Nederlands verkocht wordt, ik hoop dat het later toch nog naar Nederlands komt:) Maar zal vast wel niet...



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails