zaterdag 9 april 2011

Nail Design Shop

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over nail-art.
Nail-art begint steeds meer in de mode te worden en ook ik vind het helemaal te gek!

In dit artikel laat ik producten en een creatie zien van de webshop: http://www.naildesignshop.nl/

Alle producten:
Benieuwd naar meer foto's en creaties? Lees dan snel verder.

Fimo Carrousel nr. 1.
Fimo figuurtjes zijn gemaakt van fimo staafjes en die staafjes zijn weer gemaakt van fimo klei, de figuurtjes zijn dun en flexibel zodat deze makkelijk op de nagel zijn aan te brengen, je kan de fimo verwerken in acryl/gel maar het kan ook in plakkerige nagellak/topcoat.
Ik zelf kende fimo al, maar sommige zullen hier wel is van gehoord hebben maar verder nooit gebruikt hebben.

Op onderstaande creaties heb ik fimo gebruikt:
Deze figuurtjes komen uit de fimo carrousel.
Ik heb de fimo op nog plakkerige nagellak gedaan, topcoat er over heen en dan zit het vast.

Deze fimo carrousel kost €3,50 en er zitten ong. 120 stuk in, 12 verschillende figuurtjes.


Mix rhinestones carrousel , in deze carrousel zitten verschillende kleuren, maten en vormen. Er zitten bijv. bloemetjes/sterretjes/rondjes/vierkantjes/hartjes etc in van verschillende kleuren bijv. roze/blauw/paars/rood etc.
Rhinestones kan je gemakkelijk op je plakkerige nagellak aanbrengen , topcoat er over heen en het blijft goed zitten.

Op de onderstaande creaties heb ik rhinestones in verwerkt.

Een roze sterretje en een groen bloemetje.



French Manicure sticker nr. 1

Deze kan je op je tip plaatsen (nagelrandje) zodat je een mooie french manicure hebt, maar deze kan je ook gebruikt om een french manicure te maken d.m.v. deze onder je tip te plakken en dan bijv. met wit je tip in te kleuren.



WaterDecals, deze komen ook steeds meer in de aandacht, want d.m.v. waterdecals krijg je heel gemakkelijk een leuk design op je nagels, ik vind dit er mooier uit zien dan stickers.

Gebruiksaanwijzing waterdecals:
Je knipt de gewenste afbeelding uit, legt hem in een laagje water, vervolgens breng je hem op de nagel aan. Topcoat en klaar!

Waterdecals zijn er in 2 soorten te verkrijgen en kosten €1,50 p.st.



Nagelstickers zijn erg gemakkelijk voor beginners om toch iets leuks op de nagel te hebben.
Nagelstickers breng je op , op nog plakkerige nagellak en druk je goed aan, en weer topcoat erover heen en dan blijft het een tijdje mooi zitten.

Op de hier onder staande creatie heb ik een nagelsticker verwerkt:



En dan alweer de laatste artikelen:

De stripers!
Met stripers kan je streepjes zetten en stipjes. Iedereen heeft vast wel een striper in haar stash;) en iedereen kent het vast wel;)




Een striper heeft een heel dun kwastje zoals je kan zien op de foto's.

Ik heb met de stripers ook een creatie meegemaakt:




Hier foto's van alle creaties bij elkaar:






Met de kortingscode Nailgloss010411 krijg 10% korting, deze code moet je invullen bij de opmerkingen! De korting is de hele maand april 2011 geldig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails