dinsdag 5 april 2011

MAX (action) oogschaduw paletje

Jullie hebben ze vast al gespot, deze kleine oogschaduw paletjes van het merk MAX (verkopen ze bij de action).

Ik heb er 1 voor jullie gekocht om te reviewen.

Het paletje is glimmend zwart en met zilveren opdruk

De binnenkant:
Er zitten 12 kleurtjes in, een spiegel en een spons applicator.

Het zijn mooie kleurtjes, die je goed bij elkaar kunt combineren.

Ik geloofde er niet veel in voor dat ik ging swatchen, maar toen ik het resultaat zag van de kleurtjes, wauw best nog wel goed voor de action .
De swatches:

1e rij
2e rij
3e rij
De swatches zijn gemaakt zonder basis en op een droge huid, aangebracht met mijn vinger.

De swatches zijn erg goed voor de prijs (€0,99) Vooral de 1e van de 1e rij en de 1e van de 3e rij vind ik erg mooi, en die zijn ook goed gepigmenteerd.

Met dit oogschaduw paletje kan je veel verschillende looks maken.

Ik heb dit paletje op de camping liggen en heb deze al vaak gebruikt en ben er nog steeds tevreden over.

Dit paletje is nog in 2 andere kleur combinaties te verkrijgen, dus totaal 3 verschillende paletjes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails