donderdag 7 april 2011

Lookx voorjaar/Zomer collectie 2011.

Kenden jullie het merk Lookx al?, ik zelf kende het al wel maar had er nog geen producten van.

In dit artikel laar ik jullie wat producten zien uit de voorjaar/zomer collectie 2011.

alle producten bij elkaar.


66-67-01
Links en in het midden zie je de oogschaduwen en rechts de blush.

De oogschaduwen vind ik er erg mooi uit zien, het is zo weer is wat anders dan alleen maar 1 kleur.

De swatches:
De 2 oogschaduwen.
Ze hebben goed pigment , beide zijn droog aangebracht en zonder basis. Je ziet niet echt veel terug van de verschillende kleurtjes er door heen.

De oogschaduwen kosten €7,55 p/st.
De blush:
de blush is een mooi peach kleurtje, deze brengt goed aan, alleen is de pan wat te klein voor een blush vind ik, mijn kwast past er niet echt in...

De blush kost €7,55

Dan het volgende artikel: de nagellak in nr. 05
Het uiterlijk van het flesje ziet er mooi uit , met witte details.
Ik had wel verwacht dat het een super donkere kleur zal wezen, maar dat vind op zich wel mee.

De swatch:

Het is de middelste kleur. Dit is 1 laagje. Het is een mooie dieprode kleur, als je de kleur nog donkerder wilt kan je 2 laagjes aanbrengen.

De nagellak kost €15,55

Dan al weer het laatste artikel, namelijk een lipstick.
De huls van de lipstick is zilver met zilveren letters.

Swatch:
Deze kleur is ook al dieprood , goede match met de nagellak.
De geur van de lipstick is gewoon lipstick, niks bijzonders etc.
De lipstick smeert goed, en voelt zacht aan op de lippen.

De lipstick kost €15,50


Hier zie je een leuk filmpje waar bij ze de producten gebruiken:



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails