zaterdag 16 april 2011

GlasHangers Millefiori ring

Vandaag review ik voor jullie de MilleFiori ring van de webshop: http://www.glashangers.nl/ .

Toen ik het binnen kreeg zat het leuk verpakt, netjes in een organza zakje met een geluks poppetje eraan en een visitekaartje. De ring zat verpakt in bubbeltjes.


De ring vind ik erg mooi met al die gekleurde balletjes eraan, het rinkelt ook een beetje als je je vinger beweegt:)
De ring is helaas wel wat aan de grote kant, waardoor ik deze alleen pas om mijn middelvinger en dan staat de ring op de kleinste maat. De ring kan wel kleiner maar dan gaan die dingen die je tegen elkaar aan moet duwen van de ring gaan dan over de ring heen, en dat vind ik niet zo mooi staan.

Mooi hé?

Ik zelf ben erg blij met de ring!.

Deze ring kost €8,95 en met de kortingscode: nailgloss2011 krijg je 15% korting op de gehele bestelling. De code is geldig t/m 31 mei en is niet geldig i.c.m. andere kortingen of waardebonnen.

http://www.glashangers.nl/ verkoopt ook nog andere leuke sieraden, neem eens een kijkje zou ik zeggen!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails