vrijdag 15 april 2011

Etos oog en lip reiniginslotion

Een tijdje geleden liet ik jullie al zien in een artikel dat de etos met nieuwe producten komt voor je huid.
Ik heb een tijdje de oog en lip reinigingslotion voor de normale en gemengde huid uit geprobeerd, vandaag zien jullie in dit artikel mijn mening er over.


In het flesje zit een blauwe en witte substantie, je moet eerst goed schudden voor dat je het gaat gebruiken, zodat de 2 kleuren zich mengen, dan krijg je dit:

1 kleurige substantie.

Als je hebt geschud kan je het product op een watje doen, en dan je make-up van je ogen en lippen eraf halen.
Toen ik dat deed maakt ik voor mij zelf even wat punten, hieronder bespreek ik ze:
Aller eerst ruik ik altijd aan een product, het rook goed, niet erg sterk, maar als je goed ruikt, ruik je wel iets. De reiningslotion haalt mijn make-up er goed af, zelfs waterproof mascara, het gaat heel gemakkelijk , je hoeft niet te boenen, dat altijd wel fijn is, vooral als het een late avond is geworden en dan is het altijd wel fijn als je je make-up er snel af kan halen. Het prikt niet in de ogen, en het product is zacht voor de lippen.

Als je oogmake-up er eenmaal af is dan voelt je huid zacht aan, niet trekkerig, dat heb ik wel is met andere reiningsproducten maar met deze gelukkig niet.

De reiningslotion is iet wat vettig, maar dat maakt eigenlijk niks uit, want deze is voor de normale en gemengde huid, dus je kan het dan wel hebben.

Deze is ook lekker fris voor in de ochtend, als je in de ochtend een watje nog over je ogen haalt wordt je er goed wakker van, (had ik zelf tenminste) want het product is fris.

Deze oog en lip reinigingslotion kost €3,69 en is te verkrijgen bij de etos winkels.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails