zaterdag 23 april 2011

Babor Soft Cream Glow

Vandaag in dit artikel laat ik jullie de Soft Cream Glow zien van het merk Babor. Ik heb deze in de kleur 01 apricot.

Deze komt uit de voorjaar/zomer collectie van 2011.

De cream glow komt in een mooi goud stevig doosje, die erg mooi glimt.

Het uiterlijk van de soft cream glow ziet er ook mooi uit, met gouden details en het bevat een pomp flesje.

De swatch:
Het is een mooie goud/roze kleur met veel shimmer erin, perfect voor de zomer!

Ik heb deze ook op mijn wang aangebracht, je zit niet zo heel goed de shimmer maar in het echt is deze wel goed te zien.

Je kan de soft cream glow ook op je ooglid gebruiken.

De prijs van de Babor Soft Cream Glow is €22,00 wat ik wel wat aan de dure kant vind, maar het is wel een heel mooi product.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails