dinsdag 8 maart 2011

Tag: 7 schoonheden

Ik heb getagged door Rinah van http://chicandthecity.nl/ .
Deze tag houd in dat je 7 schoonheden moet opnoemen over jezelf.

1: Nagels:

Ik ben zelf erg tevreden over mijn nagels (nu wat minder omdat van 1 hand mijn nagels zijn verpest door acryl en gel,) Maar normaal groeien ze best lang en zijn erg hard. Ze groeien van zichzelf best vierkant maar dat vind ik ook wel wat hebben.


Zo lang waren ze ooit (voor dat ik met deze opleiding begon)


2: Oog kleur:

Mijn oogkleur vinden veel mensen erg mooi, dat hoor ik vooraal bij EOTD's. Zelf vind ik het best mee vallen omdat ik het ook gewend bent, maar als ik er beter na kijk vind ik het ook wel speciaal omdat haast niemand dat heeft.



3: Mond:

Ik heb best volle lippen en I love them! ♥
hihi , Dat zit in de familie want mijn neefje en nicht en mijn oom hebben dat ook.

4: Benen:

Mijn benen op zich vind ik niet mooi ofzo maar ze zijn wel lang en dat vind ik wel mooi :)

5: Polsen:

Ik ben blij met mijn polsen, jullie denken vast blij met je polsen? Ja daar ben ik blij mee :)
Want ze zijn best dun en dat vind ik erg mooi, maar soms heel erg onhandig met armbanden want die pas ik meestel niet.

6: Mijn haar:

Zelf vind ik mijn haar wel speciaal, want achterin bij mijn nek is het donkerder en daar zitten best veel krullen, boven op is het blond met lichter en donkere stukken en dat is stijl met een beetje slag.

7: Wimpers:

Mijn wimpers zijn van zichzelf al best lang en krullend, daar ben ik ook erg tevreden over :)

Ik tag:
Maccia, Myrthe en Sisier, Nadia, Carmen, Vief, Tatjana, Deborah, Linda, Dhini, Ilja en als laatste Silja

En iedereen die deze tag nog niet heeft gehad en het leuk vind om deze over te nemen mag dat natuurlijk doen, leuk zelfs :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails