zaterdag 12 maart 2011

Review- Etos X-tra Lash Volume Mascara

Vandaag een review over de nieuwe Etos X-tra Lash Volume Mascara.

Wat zegt de Etos over deze mascara:
'Vrouwen die gaan voor het valse wimper effect kiezen een mascara die zorgt voor extra volume, extra lengte , een intense kleur én separatie. De Etos X-tra Lash Volume Mascara voldoet aan deze voorwaarden.'

Toen ik dit las was ik wel erg benieuwd er na of de mascara echt aan al deze eisen voldoet, ik mocht deze mascara testen.

Zo ziet de mascara er uit:
In een zilveren metallic huls met zilveren glanzende letters. Persoonlijk vind ik dat er goed uit zien, gewoon simpel maar toch mooi.

X-tra Lash Volume Mascara.

Het borsteltje:
Het borsteltje is gewoon een prima standaard borsteltje, niet erg groot of klein, gewoon prima.

Zijn jullie benieuwd hoe de mascara er uit zien op mijn wimpers?
Lees dan snel verder
Mijn oog zonder mascara:


Mijn oog met mascara:


Wow wat een super mascara! Ik neem aan dat de foto's genoeg zeggen, ik zelf vind het resultaat echt super mooi!
Mijn wimpers zijn veel langer en goed zwart.

Ik zelf ben echt over tuigt, deze mascara is nu echt de fijnste mascara die ik op dit moment heb.

Klopte het wat de Etos zij over de mascara?:

- Extra Volume     
- Extra Lengte
- Intense kleur
- Separatie , separatie kan wel iets beter maar ik heb in ieder geval geen spinnenpoten :)

Nou ik zelf ben hartstikke overtuigt over deze mascara!
Ik hoop jullie ook :)

Deze mascara was vanaf 14 feb. te verkrijgen bij de Etos en kost €3,99




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails