dinsdag 22 maart 2011

OverallBeauty

Vandaag een review van een paar artikelen uit de webshop: http://www.overallbeauty.com/.

Hier op de bovenstaande foto zie je alle producten die ik in dit artikel ga behandelen.

Aller eerst de nagel knipper.
Deze nagel knipper is alleen in het groen vekrijgbaar. Op het groene vlak zitten leuke glittertjes.
De nagel knipper knipt goed, en het lukt ook goed om mijn harde nagels goed af te knippen.
Deze nagel knipper kost omgerekend €1,44

Deze zit in een potje met gaatjes erin. Ik heb deze in de kleur: Twilight.


Ik heb een beetje in het dekseltje getikt zodat je goed de kleur kan zien.
Het is een blauw/grijze kleur met glittertjes.

Swatch:

Deze kleur is echt heel erg mooi, ook heel erg speciaal, zo'n kleur heb ik nog niet vaak voorbij zien komen.
De pigmentatie is echt prima, en je hebt maar een klein beetje nodig.

Deze sample kost omgerekend € 1,08

Dan als laatste 2 BB Couture Nailpolish.


For men nr. 6 Michael:

Een mooi paars/grijs kleurtje met veel shimmer.
Ik zou echt niet weten waarom BB Couture een speciale lijm heeft voor mannen? Dit lakje vind ik zelf ook erg mooi om te dragen.... Dit lakje lakt ook prima en droogt ook goed.
Deze kost omgerekend €7,17


Super mooi donker paars/rood kleurtje met veel shimmer.
Het lakje lakte fijn, en is goed dekkend na een 2e laag. De doroogtijd is ook prima.
Dit lakje kost omgerekend €7,17.

Benieuwd naar de swatches?
:

In dag licht:
In zon licht:


Beide zijn 2 laagjes.
Beide lakjes zijn er mooi, en hebben een goede dekking. Ze lakken ook fijn.

Zelf had ik nog niks van BB Couture maar de lakjes vind ik erg fijn.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails