vrijdag 11 maart 2011

Miss Rose oogschaduw paletje

Dit oogschaduw paletje van het merk Miss Rose is nieuw bij http://www.mardymakeupshop.nl/ zelf vond ik dit paletje erg mooi, en was erg benieuwd naar de pigmentatie, dus heb ik deze eventjes getest voor jullie :)
Ik heb het paletje in nr. 02. Er zijn nog 3 andere kleuren te verkrijgen.


Zelf vond ik het paletje erg mooi dus vandaar zo veel foto's hihi ;)
Er zitten 10 kleuren in het paletje + een sponsapplicator.
Benieuwd naar de swatches?

hier zijn ze:

1e rij:

2e rij

Zoals je ziet hebben ze heel erg goed pigment, maar helaas zijn ze iet wat kruimelig, ik zou zeggen ,gewoon goed je kwast aftikken voordat je er mee aan de slag gaat ;) maar zelf doe ik altijd eerst mijn oogschaduw en dan pas foundation, zodat er geen oogschaduw op mijn foundation komt.

Ik ben erg blij met dit paletje, en ik ga er zeker nog een look mee maken ;)

De prijs van dit paletje is :
€2,95

Voor dit geld zou ik ze zeker niet laten liggen ook al zijn ze wat kruimelig, want de pigmentatie is gewoon super goed.

Pluspunten:
- De prijs
- Uiterlijk
- Pigmentatie

Minpunten:
- Iet wat kruimelig
 


De 3 zijn er nog:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails