dinsdag 15 maart 2011

Lumiere Cosmetics

Ik heb van Lumiere Cosmetics 5 sample's ontvangen om voor jullie te reviewen.

Ik heb 2 mineralen oogschaduwen, mineralen blush, poeder en een lipgloss ontvangen.


De mineralen poeders zitten in vierkanten potjes met een zwarte deksel.

Aan de onderkant zit een etiket met de kleurnaam erop en wat het is.

De poeders open:

Ziet er echt super mooi uit vinden jullie niet? Eyecandy ♥♥
v.l.n.r.:
- Eye pigment Neutral plum
- Mineral Blush Delicate Pink
- Eye pigment Sublime
- Light Natural Cashmere (ik denk dat dit een gezichts poeder is)

Benieuwd naar de swatches? Lees dan gauw verder

De swatches:

Het is dezelfde volgorde als hierboven, als 1e de lipgloss.

De lipgloss heet Spice
De lipgloss plakt niet maar smaakt/ruikt erg vies...beetje naar karton ofzo.

De eye pigments 2 en 4 van het rijtje zijn erg mooi, ze lijken best op elkaar.
Maar de 2e ( Neutral Plum) heeft meer glittertjes en is meer zilver achtig, terwijl de 4e (Sublime) meer paars achtig is.
De blush is erg mooi, mooi licht voor mijn lichte huidskleur.

De lipgloss kost omgerekend €2,15 (de kleine die ik heb )
De eye pigment kosten omgerekend €3,59
De blush kost omgerekend €8,62
Het gezichtspoeder kost ook omgerekend €8,62

Dit zijn de prijzen van de kleinste voormaten maar je kan ze ook nog groter krijgen.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails