zondag 27 maart 2011

Gosh Spring Look 2011

In April komt het merk Gosh uit met een hele mooie collectie genaamd Spring Look 2011.
Deze collectie bevat zachter pastelkleuren.

Ik mocht 2 producten voor jullie reviewen:

Gosh Waterproof eye shadow- Gosh Nail Lacquer

We beginnen eerst met het nagellakje:
Deze collectie bevat maar 1 nagellakje en dat is deze , genaamd 'Bubblegum.'
Bubblegum is een heel lief zacht roze kleurtje.
Meestal met zulke zachte kleurtjes is de dekking niet echt heel erg goed, maar dit lakje heeft me verbaasd moet ik zeggen.
Zie hier de nagellak swacthes:
2 laagjes:


Zoals je ziet is deze na 2 laagjes goed dekkend, na 1 laagje kan het ook al wel maar dan zie je nog wel een beetje je lijn er door heen.

Dit nagellakje brengt prima aan en droogt goed.

Hoe lang de nagellak blijft zitten weet ik niet want ik kan altijd maar een nagellakje 2 dagen op houden i.v.m stage en school.

Dit nagellakje kost €6,99 en is vanaf 11 april te verkrijgen bij de kruidvat.


Dan de waterproof eye shadow:
Ik heb deze in de kleur Love that Violet.
Dat is een mooi metallic paars kleurtje.

Swatches:
1 laagje - meerdere laagjes.
1 laagje met oogschaduw - oogschaduw - meerdere laagjes met oogschaduw
oogschaduw - 1 laagje met oogschaduw

Hierboven heb ik de gosh waterproof eye shadow op verschillende manieren gebruikt.
Zo heb ik alleen de eye shadow geswatches en heb ik deze als basis gebruikt voor onder een oogschaduw.

Zoals je ziet als er een oogschaduw over heen is dat de oogschaduw meer intenser wordt. En dat de kleur ook kan veranderen door de basis er onder.

Zelf vind ik deze waterproof eye shadow niet waterproof want ik heb het geswatched op mijn hand en daarna met water er proberen af te halen en dat ging gewoon, dus helaas niet waterproof...

Deze 'waterproof' eye shadow is vanaf 11 april te koop in de kruidvat en gaat €7,99 kosten.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails