zondag 13 maart 2011

GlamourItems LipSmackers

LipSmackers kent vast iedereen wel?,  die geweldige lipbalms met lekkere geurtjes/smaakjes.

Vandaag laat ik er 4 zien aan jullie. Deze komen van d webshop GlamourItems
v.l.n.r: Surfin Strawberry- Sour strawberry- Vanilla Ice- Fanta

Surfin Strawberry is een vloeibare lipsmacker in een tube met een spons applicator.
Hij ruikt erg zoetig en ook naar aardbeien.
De gloss is heel erg vloeibaar en glijdt zo over je lippen heen.

Deze kost €2,99

Dan gaan we verder met Supa Soura Strawberry.
Deze zit ook in een tube met een spons applicator.
Ik had verwacht dat deze zuurder zou wezen, maar dat valt best mee, ik ruik een beetje zure aardbeien.
Deze is minder vloeibaar dan de Surfin Strawbetry

Deze kost €3,25

Mmm ik weet niet echt waar deze naar smaakt/ruikt, de vanilla kan ik er niet echt uit op brengen, maar zelf vind ik het altijd moeilijk om geuren te beschrijven :)
Deze lipsmacker is erg makkelijk voor op de wintersport of zonvakantie omdat er SPF 24 in zit, en er zit een handig dingetje aan de dop zodat je je lipsmacker ergens aan kan hanger.

Deze kost €2,50
En dan als laatste de Fanta strawberry lipsmacker.
Deze ruikt best lekker, ik weet niet naar wat maar wel zoetig.
Deze smeert lekker over je lippen.

Deze kost €2,00

Hier zie je de swatches:
Surfin Strawberry- Fanta- Sour Strawberry- Vanilla Ice.

Zoals je ziet zijn ze allemaal doorzichtig.

Alle lipsmackers verzorgen goed mijn lippen en mijn lippen worden er zacht van.

Ben je op zoek naar lipsmackers?
Neem dan eens een kijkje op GlamourItems


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails