maandag 7 maart 2011

EyesLipsFace aka E.L.F

Jullie kennen vast wel het budget merk E.L.F?
Zo niet? E.L.F is een webshop die verkoopt leuke budget make-up/kwasten/nagellak etc. al vanaf €1,-

Vandaag review ik voor jullie 5 producten van E.L.F
Alles bij elkaar.
Zoals je ziet zit alles in een verpakking.

Aller eerst laat ik de Golden Bronzer zien uit de studio line.

Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de bronzer ziet er goed uit,  mooi zwart simpel stevig doosje met witte letter 'e.l.f Golden Bronzer'.
Op de achterkant zit een heel klein rond stickertje en daar staat 83703 golden op.

Zijn jullie al benieuwd naar de binnenkant?

Aan de binnenkant zit een spiegel.
En er zitten 4 kleurtjes bronzer in.
Erg mooi!♥

Op naar de swatches:
De bovenste is een swatch van alle kleurtjes door elkaar.
Zoals je ziet zijn het allemaal kleurtjes met shimmer erin.
De bronzer is van een zachte textuur en is van goed pigment.

Deze bronzer is in 3 verschillende kleuren te verkrijgen en kost €3,50

Deze oogschaduw bevat 4 kleurtjes die goed bij elkaar passen en een spons applicator.

Het uiterlijk ziet er wat cheap uit.

De swatches:
Zoals je ziet bevatten ze goed pigment maar ook zijn ze wat kruimelig. Zelf had ik al wat oogschaduw quattro's van E.L.F en daar ben ik tevreden over. En deze vind ik ook erg mooi!
Zeker voor de €1,- is deze een aanrader.
Deze oogschaduw is er nog in 18 verschillende kleuren te verkrijgen!.

Ik de lipstick in de kleur Gypsy. Dat is een donker roze kleur.
Het uiterlijk van de lipstick ziet er oké uit , je kan ook goed zien vanuit de buitenkant wat voor kleur de lipstick heeft.

Dan de swatch:
De swatch is ook wel oké maar bevat niet zo heel veel pigment, de lipstick is wat stroef , en brengt vooral moeilijk aan op je lippen.
De lipstick ruikt lekker naar bessen ofzo?..

Deze lipstick kost €1,- en is in 6 kleuren te verkrijgen.

Dit is een kwast uit de Mineral Line .
Deze kwast is er voor om in de crease te blenden van strakke lijnen en om een highlighter aan te brengen.

De kwast is behoorlijk stevig/hard, zelf vind ik deze niet zo geschikt om er mee in mijn crease te werken, maar wel om highlighter aan te brengen en om onder je oog een lijntje met oogschaduw te maken.

De kwast kost €5,90

En dan al weer het laatste product:

Een nagellakje:

Dit is de kleur Cranberry. Een rood kleurtje een beetje metallic achtig.
Ik heb al meerdere E.L.F nagellakjes, over die was ik ook erg tevreden en over deze ben ik dat zeker ook!

Swatch:
Het nagellakje brengt goed aan en dekt volledig na 2 laagjes.
Het lakje droogt ook redelijk snel.!

Dit lakje kost ook €1,-
Dit lakje is er nog in 40 verschillende kleuren te verkrijgen.

Ik zou zeker eens een kijkje nemen op: http://www.eyeslipsface.nl/ voor mooie budgte make-up.
Alleen vind ik het jammer dat de verzendkosten nog al hoog zijn... namelijk €7,45  en gratis verzenden boven de €75,-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails