donderdag 31 maart 2011

Etos Colour Care lipsticks en mono oogschaduw

Vanaf afgelopen maandag (28 maart) liggen de nieuwe producten van de etos in de etos winkels.
In dit artikel review ik voor jullie 3 artikelen van de nieuwste artikelen.

Hier op de onderstaande foto zie je de 3 producten:


Aller eerst begin ik met de colour care lipsticks .
Deze heb ik in 2 kleuren:
121-123

De lipsticks hebben helaas geen naam, alleen een nummer.
Nr. 121 is een lichte kleur met parelmoer glans.
Nr. 123 is een wat donkerder kleur en heeft ook iet wat parelmoer glans.

Benieuwd naar de swatches?
Lees dan gauw verder
De swatches:
Onder nr. 121 en boven nr. 123.

Zelf vind ik nr. 121 erg mooi en heb deze ook al een paar keer op gehad.
De lipsticks ruiken gewoon naar lipstick en niet naar iets vies o.i.d. .

De lipsticks kosten €2,89 p/st.


Dan de mono oogschaduw in nr. 107.:

De kleur is oranje met zilveren glitters. In het doosje zit er ook nog een applicator bij.

De swatch:

Zelf zou ik deze kleur niet vaak dragen maar voor koninginnendag of voor voetbal is deze kleur erg geschikt!

De oogschaduw heeft goed pigment want op de foto is het 1 veeg met mijn vinger. Zonder basis en droog aangebracht.

De mono oogschaduwen kosten €2,99 p/st.

Budget beautytip van Etos: Deze nieuwe kleuren make-up voordelig uitproberen? Van 28 maart tot en met 10 april zijn de nieuwe kleuren Etos Colour Care lipstick en Etos Mono eyeshadow te koop met 25% korting.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails