zaterdag 5 maart 2011

Eotd- Gold/Bronze

Vandaag weer een Eotd.
Dit heb ik gebruikt:
- Etos oogschaduw basis
- Nyx Jumbo Pencil Milk
- MAC pigment sample Museum Bronze
True Mineral pigment diamant
- Ados witte ogschaduw
- Etos zwart kohlo potlood
- Rimmel Lash accelerator mascara.




Zelf vond ik deze eotd erg mooi!

Zo heb ik het gemaakt:
- Ik heb eerst de etos oogschaduw basis opgebracht
- Toen heb ik NYX Milk opgedaan en uitgeveegd met een stevige oogschaduw kwast.
- Toen met een stevige oogschaduw kwast heb ik het MAC pigment aangebracht op ¾ van het bewegend ooglid.
- Toen heb ik de kleur diamant van http://www.truemineral.nl/ in mijn binnenste ooghoek aangebracht
- Eventjes alles blenden
- Dan als highlighter heb ik een witte oogschaduw van ados gebruikt
- Toen heb ik nog eventjes het MAC pigment gebruiken voor in mijn arcadeboog.
- Blenden
- Toen heb ik een zwart Kohl potlood van de etos aangebrach in mijn onderste waterlijn
- Mascara en klaar!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails