zaterdag 26 februari 2011

WowSoCool

Vandaag laat ik wat producten zien van de webshop: http://wowsocool.com/
Deze webshop verkoopt allemaal spulletjes van Konad.

Ik heb een Konad stempel en schraper, Konad imagelate M75 en een Konad witte stempel lak ontvangen om te reviewen voor jullie.


Het witte stempel lakje:
Konad stempel lakjes zijn er speciaal voor om mee te stempelen, door dat de substantie dik is kan je deze niet gebruiken als gewone lak alleen om mee te stempelen.

Het witte stempel lakje kost $6,99 omgerekend ongeveer €5,10

Dan het schrpertje en de stempel.
Deze zitten beide in een setje en kost $4,99 dat is omgerekend ongeveer €3,63.
Deze van Konad vnd ik zelf het fijnst werken, het schrapertje schraapt goed en het figuurtje komt goed om het stempeltje.

Beide producten werken erg fijn.

Dan het imageplate:
Dit is imageplate nummer : M75.
Op dit imageplate zitten 7 figuurtjes. Op deze zitten allemal bloemetjes.
Het imageplate kost $6,99 dat is omgerekend €5,10

Ik heb er ook mee gestempeld:
Gewoon simpel .
Paars met witte bloemetjes erop.

Ik heb ook eventjes een tabel gemaakt met de verzendkosten:

De verzendkosten zijn nog wel te doen als je onder de $19,99 blijft.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails