donderdag 3 februari 2011

Weleda Duindoorn Handcreme review

Vandaag een review van de Weleda Duindoorn Handcreme.



Wat info over de handcreme:

'Duindoorn Handcrème is een snel intrekkende, rijke beschermende handcrème met de fris-fruitige geur van onder andere mandarijn, sinaasappel en grapefruit. Hij bevat dezelfde zonnige ingrediënten als Vitaliserende Duindoornolie, waaronder sesamolie die de huid voedt. Bijenwas beschermt de dunne huid van de handen.



Werking:


De heilzame invloed van duindoornolie komt in Duindoorn Handcrème goed tot zijn recht. Vrijwel direct na het inwrijven voelen ruwe, uitgedroogde handen zacht en soepel aan en blijven dat lange tijd. Bij sterk belaste handen met een schilferige huid stimuleert duindoornolie de opbouwprocessen, zodat de huid zich snel herstelt en glad gaat aanvoelen.


Gebruik:


Handen na het wassen spaarzaam insmeren en verder naar behoefte gebruiken.


Wanneer speciaal?

als je de ruwe, uitgedroogde huid van je handen in een oogwenk glad en zacht wilt krijgen


Tip: Verlang je naar de zomer? Heb je behoefte hebt aan een zonnige sfeer, smeer je handen in met Duindoorn Handcrème. Omdat de geur zo zomers is…'

De voorkant van het doosje

De achterkant van het doosje. Met wat info erop.

De creme tube. De tube en het doosje zijn oranje/geel van kleur met witte letters.
In de tube zit 50ML.

En dan de creme zelf. De creme is geel achtig en ruikt heel erg sterk naar sinaasappel/manderijn achtig .
Als ik de creme op mijn handen doe na het handen wassen zijn wel mijn handen zachter, maar de geur is echt veel te sterk, als je het op je handen hebt gedaan ruik je het een paar uur later nog steeds... dat vind ik zelf niet prettig. Maar als je van sterke overheersende geurtjes houd...

De prijs van deze handcreme is €6,95

Voordelen:

Maakt je handen zacht
Makkelijk in een tube
 Bij de drogist verkrijgbaar.

Nadelen:
De geur

Wat vinden jullie van een handcreme met een sterke geur?

Liefs,


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

















Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails