zondag 20 februari 2011

Ringen

Ik heb zelf wat ringen gemaakt, en dat vond ik wel leuk om met julie te delen.
:


Fel roze 3 roosjes op een verstelbare ring €4,50


Aqua 3 roosjes op een verstelbare ring €4,50


Een zalmkleurige roos op een verstelbare ring €4,95

Bij alle ringen krijg je een gratis rood hart doosje er bij.

Ik kan ook nog ringen maken op een verzoek.
Deze figuurtjes kan ik op een ring zetten:
Deze uil is ook nog in andere kleuren te verkrijgen bijv. ivoorgeel/oudgeel en roze.
Ik heb de uilen ring ook voor mezelf gemaakt;):


Deze is ook nog in bruin/beige te verkrijgen.

Chrysant.

Dit is een voobeeld van de chrysant:
deze heb ik al eerder gemaakt en is al verkocht.

Ik heb ook verschillende strikjes die ik op een ring kan zetten.:

Deze is ook nog in het wit verkrijgbaar.

Alle prijzen zijn excl. verzendkosten.

Als je ergens interesse in hebt laat een reactie achter en ik mail je.

Vonden jullie dit leuk om te zien?

Ik heb voornamelijk de ringen gemaakt voor mij zelf xD en om te verkopen op een braderie, maar de braderie duurt nog heel erg lang dus vond ik het wel leuk om het via marktplaats en hier op mijn blog te verkopen.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails