woensdag 23 februari 2011

Review- Outlet- Cosmetica Store

Vandaag een review van 3 producten van de webshop: http://www.outlet-cosmeticastore.nl/
Ik review voor jullie Maybelline liner express, Maybelline watershine lipstick en een Revlon nagelvijl.

Aller eerst de Maybelline Liner Express Eyeliner in de kleur brown.

De eyeliner heeft een dun kwastje, het is niet echt een kwastje met haren maar een flexibel kwastje.
De eyeliner blijft lang zitten en je kan er goede strepen mee zetten, dikke of dunne dat maakt niet uit.
Deze eyeliner kost €2,00 wat is geen geld is!
Het uiterlijk van de eyeliner is niet echt mijn ding, ik vind dit er erg ouderwets uit zien.

Dan het tweede product, de maybelline watershine lipstick in de kleur 574 caramel attraction.

Het is een plastic applicator en uit de 5 gaatjes komt de gloss , ik vind het eerder een lipgloss maar op het etiket er van staat lipstick.
De gloss plakt een beetje en smaakt niet echt lekker als je het op je lippen hebt.
De Lipgloss kost €2,00
Het uiterlijk van de lipgloss ziet er mooi uit met zilver.

Hieronder zie je de swatches van de gloss en de eyeliner.

Zoals je ziet kan je dunne en dikke lijntjes maken met de eyeliner.
De lipgloss is bruin  met wat shimmer erin.


De revlon nagel vijl ziet er erg mooi uit met licht roze en donker roze, eerst dacht ik dat er  verschillende kanten waren maar ze hebben allemaal hetzelfde gritt. (of hoe zo iets dan ook heet)
Met de Revlon nagelvijl kan je prima je nagels mee vijlen.
De nagelvijl kost maar €0,50.

Als je van goedkope producten houd qua prijs en toch ook van de 'duurdere' merken zoals maybelline dan zou ik zeker eens een kijken nemen op: www.outlet-cosmeticastore.nl


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails