maandag 7 februari 2011

Review- Nailwebshop

Vandaag een review van 3 lakjes van de webshop: http://www.nailwebshop.nl/ .
De 3 lakjes zijn van het merk Golden Rose.


Holographic color nr. 114- Crystal color nr. 05- Scale Effect- nr. 03



Wat info:

'Een nieuwe lijn van Golden Rose . Creert een kleurrijk glanzend effect op uw nagels. Verkrijgbaar in 15 alternatieve kleuren.'


Dit lakjes kent iedereen vast wel. Dit lakje bevat namelijk flakies.


Hier heb ik het over een Rituals nagellakje gelakt.
Net hoe je erop kijkt zijn de kleuren weer anders, geel/rood/oranje/groen.
Super mooi!

Het lakje droogt goed best snel. Het flesje bevat 10 ML.

Ze verkopen deze Flakies lakjes ook nog in andere kleuren.

Dit lakje kost €2,50, dat vind ik zeker niet duur voor zo'n mooi lakje!



Wat info over het lakje:
'Deze lijn is gecreerd voor wie extra glitter en glamour op de nagels wil. Deze favoriete lijn bestaat uit 15 prachtige kleuren. Er is een speciale crystal topcoat die de lak extra beschermt en glans geeft.'


Dit lakjes bevat gouden glittertjes en hier en daar wat gekleurde glitters

Hier zie je het flakies lakje nog een keer. En op mijn wijsvinger en ring vinger heb ik dit lakje er over heen gedaan.
Ik denk dat dit lakje het mooiste staat over een basis kleur zoals op de foto.
Het lakje droogt ook goed.  Het flesje bevat €12 ML. En kost €4,50



Wat info:

'Met deze Holgraphic nagellaklijn geeft u extra reflectie met kleuren van de regenboog. U creert een prachtig effect op uw nagels.'

Dit is een holografisch lakje met de kleur oud roze/bruin achtig.

1 laagje:

Zoals je ziet niet heel dekkend met 1 laagje.

2 laagjes:
Met 2 laagjes is deze wel dekkend


Deze droogt normaal niet heel snel maar ook niet langzaam.

Dit lakjes bevat 6 ML. en kost €3,50.

Dat waren de lakjes!

Ik wil nog wel even iets kwijt over deze webshop.

Deze webshop moet meer aandacht besteden aan het inpakken, want de lakjes zaten wel in een bubbeltjes enveloppe, maar de lakjes waren NIET per stuk ingepakt, ze kaatsen dus tijdens het verzenden tegen elkaar. Het is mij echt een raadsel dat mijn lakjes heel zijn aangekomen, terwijl er niet eens breekbaar op stond, wel zaten er een paar scheurtjes in de dop van het Crystal Color lakje.
Zelfs wij met onze webshop pakken alles per stuk in me bubbeltjes en gebeurt ook nog wel is dat er iets kapot gaat (en er staat ook breekbaar op).

Maar ik heb ook wel is verhalen gehoord dat de lakjes niet heel aan waren gekomen van de webshop.

Dus als je besteld raad ik je aan maar 1 lakje te bestellen, of te mailen om te vragen of ze het per stuk in willen pakken.

Dit moest ik even kwijt.

En dit is meteen een goede tip voor de eigenaresse!

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails