zaterdag 5 februari 2011

Review- Nailtopia

Vandaag een review van Nailtopia, deze webshop verkoopt heel veel nail-art artikelen.

Alles bij elkaar.


super mooi deze stickertjes, een beetje kinderachtig, maar wel leuk.!
Deze stickertjes kosten €3,43

Als tweede heb ik nog 3 soorten kant rolletjes gekregen, super mooi, hier kan je leuke nail-art mee maken!
Deze kost ook €3,43 voor de 3 rolletjes


Hele mooie bloemtjes in de kleuren zwart, goud en zilver met glittertjes.

En deze kost ook al weer €3,43

En dan als laatste:



Hele mooie bloemetjes met de kleuren roze, geel en oranje, super vrolijk!
Deze vind het ik het mooist van allemaal ;)

En deze kosten alweer €3,43


De prijzen vind ik wel wat duur voor nagelstickertjes maar ze zijn allemaal wel erg leuk!

Zodra ik er een creatie mee gemaakt heb , laat ik die natuurlijk zien!


Je kan bij Nailtopia betalen met PayPal.

Liefs,


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails