dinsdag 8 februari 2011

Review- Made By Madelon

Vandaag een review van de webshop: http://www.madebymadelon.nl/

Ik mocht een armband reviewen voor jullie.

De armband zat leuk verpakt in een mooi organza zakje met een kaartje erbij.


De armband:


Deze armband bevat 4 leuke bedeltjes, en een pareltje aan het uiteinde.
Door de armband zit een creme kleurig lint.

De armband is in grootte verstel baar, dat zelf ik de armband goed pas (meestal zijn armbanden veel te groot voor mij.)

De armband is van goede stevige kwaliteit.

Deze kost €7,50

Je betaalt bij MadeByMadelon maar €1,50 verzendkosten en het wordt goed verpakt in een bubbeltjes enveloppe.

MadeByMadelon verkoopt nog veel meer leuke sieraden, dus neem zeker een kijkje, het is het zeker waard!



Liefs,



Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails