woensdag 2 februari 2011

Review- Etude House nagellakjes

Vandaag alweer een review. Deze keer van de webshop : http://www.etudehouseusa.com/
Deze shop verkoopt hele leuke make-upjes/ nagellakjes en veel meer!


Ik ontving 3 nagellakjes.
 Een rode met shimmer van de LUCIDarling Fantastic Nagellak. $4,99 omgerekend €3,63
 Een goude glitter van de Dear Darling Nails Bling Bling Nagellak $6,99 omgerekend €5,08
 Een zwarte glitter ook van de Dear Darling Nails Bing Bling Nagellak



Om te beginnen laat ik wat foto's zien van het zwarte glitter nagellakje:

Het uiterlijk ziet er heel erg mooi uit. Op het flesje staat ook nog Etude House (is niet te zien op de foto)

De swatches:


Terwijl het een glitter lakje is dekt hij goed, dit is namelijk 2 laagjes.

Het lakje lakt goed en droogt ook redelijk goed.

Foto's van het goude glitter lakje.

Dit flesje is hetzelfde zoals de zwarte glitter, erg mooi dus!

Nu de swatches:


Deze dekt ook goed, dit zijn ook 2 laagjes.

Over de Dear Darling Nails Bling Bling Nagellak ben ik erg tevreden mee, zeker omdat ze ook goed dekken voor een glitter nagellakje en ze drogen goed.
Ik vind het uiterlijk van de flesje ook geel erg mooi!
Alles ik vind het jammer dat de prijs wel wat aan de dure kant is namelijk omgerend €5,08.


En dan nu het LUCIDarling Fantastic Nails:

Ook dit flesje ziet er mooi uit. Een hartvormig flesje.

Hier zie je de goude shimmer erin.

Nu de swatches:


Hier heb ik de foto met flits genomen, hier kan je de goude shimmer een beetje zien zitten.

Dit nagellakje ziet er ook heel erg mooi uit, en dekt en lakt ook goed.
De droogtijd is ook goed.
Dit lakje is iets goedkoper dan de vorige lakjes namelijk omgerekend €3,63 , de prijs van deze valt wel mee.

Nog een swatch van alle kleurtjes naast elkaar.




Voordelen:
Dekt goed
Drogen ook goed
Absoluut het uiterlijk!

Nadelen :
De prijs van de glitter lakjes.
Alleen online verkijgbaar
  Alleen via een buitenlandse shop verkrijgbaar


Zo wat vonden jullie er van?

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails