zaterdag 12 februari 2011

Review- By Chantilly

Vandaag laat ik jullie wat artikelen zien van de webshop: http://www.bychantilly.nl/

Dit heb ik gekregen:
2 paar super schattige oorbellen en een cupcake ring;)

Als eerst de lolly oorbellen:
Zijn ze niet cute?

Deze vind ik heel erg leuk!
Ze zijn stevig en van goed materiaal.
De prijs weet ik niet, omdat ik ze niet kon vinden in de shop.

En dan het 2e cute artikel!
Dit zijn aardbeien oorbellen!

Deze zijn ook weer schattig of niet?

In mijn oor.
Deze zijn ook weer van stevig materiaal.

Dit staat er als beschrijving bij:

Wie wil er nu niet van deze schattige roze aardbeien in haar oren hebben hangen? Voor een beetje extra zoetigheid en liefheid in deze koude winterdagen!

De oorbel is van nikkelvrij materiaal gemaakt en de aardbei zelf is 1 centimeter lang ongeveer.


En dan naar het laatste product:

Een cupcake op een roze ring.
Zoals je ziet is de ring heel erg uitgerekt, maar anders paste ik de ring niet. De ring is namelijk echt super klein.



Hier draag ik de ring om mijn middelvinger.

Het cupcakeje wat er op zit vind ik erg leuk, maar ik vond het leuker als het op een zilveren ring zat, want nu vind ik het best wel kinderachtig.

Ook deze ring kon ik niet vinden op hun shop, dus weet ik de prijs niet.

Zo dat waren de cute producten.

Wat vinden jullie? kinderachtig of juist cute?

Liefs,


Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails